Napi menü Tipikus Flammerestől – egészségkompatibilis ételek finoman

Flammereshez úgy keveredtem, hogy a szokásos módon úgy próbáltam ráhangolódni az általam csak szükséges rosszként eltűrt főzésre, hogy nekiálltam recepteket keresgélni a neten. A gasztroblogoknak hála már-már élvezni is szoktam a főzést, de az tuti, hogy nekik köszönhető, hogy most már nem csak ehető, hanem finom ételeket is tudok alkotni. Szóval így történt, hogy egyszer inzulinrezisztencia-kompatibilis ételeket szerettem volna nézegetni és Flammeres blogján kötöttem ki. Aztán ott is ragadtam, hűséges zugolvasó vagyok :) 

(megjegyezném, hogy azért IS szeretem ezt a vendégposztot, mert jól látszik, hogy nem csak én vagyok olyan, aki nem követi a hat-után-már-ne-együnk mozgalmat. Igenis lehet és kell is ezután is enni, főleg, ha nem este nyolckor fekszünk le aludni)

Olvassátok tehát, milyen is a menü Tipikus Flammeres módra:

Mikor Noémi megkeresett azzal a kéréssel, hogy írjak vendégposztot a blogjára, egyből elkezdtek pörögni a fejemben a gondolatok. Mégis, mi alapján állítsam össze a posztot? Nem vagyok az a típusú gasztroblogger, aki egy alapanyag jótékony hatásait ismeri és ismerteti, így úgy gondoltam, nem egy téma köré csoportosítom a recepteket. Ráadásul én ennél kiszámíthatatlanabb vagyok a konyhában, mivel ott is éppúgy a szeszélyeim vezérelnek, mint a mindennapokban. Aki ellátogat a blogomra, hamar szembetalálkozhat azzal, hogy 160 (pontosabban 180) grammos diétát követek. Tudom, sokféle diéta létezik, és mindenkinek a saját döntése, hogy mely diétában hisz. Én személy szerint ebben a diétában megtaláltam az egyensúlyt, nem csak azért, mert tudatosan a teljes értékű táplálkozásra nevelt rá, hanem mert a saját bőrömön tapasztaltam a hatását. Számomra ez tette hitelessé és ezért követnél az alapelveket akkoris, ha nem lenne “kötelező”. Épp ezért úgy gondoltam, egy egész napi “menüt” állítok össze ebbe a kis bejegyzésbe, ami mintát adhat ahhoz, hogy hogyan is épül fel egy napi étkezés ebben az IR ditétában.

07:00 – Reggeli

Hagymás tönkölykenyér, házi pulykamell sonkával, paradicsommal – Habár alapvetően nehezen gyűröm le a reggelit, ezzel a kenyérrel inkább az a nehézségem támad, hogy szívesen ennék többet belőle, mint a megengedett.

09:00 – Tízórai

Almás zabpehely – Az egyik leggyakoribb tízóraim, gyorsan összedobható és rendkívül finom.

13:00 – Ebéd

Zöldségleves kelbimbóval és gombával, grillezett csirkemell sült juhtúrós sütőtökkel, 1 kisebb körte – Mivel ősz van, igazi őszi ízeket választottam. A sütőtök nagy kedvencem, mivel rendkívül változatosan elkészíthető, és mivel szénhidrátdús, helyettesíthetőek vele az amúgy nehezen megkerülhető gabonafélék.

16:00 – Uzsonna

Gyümölcsturmix 1 narancs levéből és egy almából, pici reszelt gyömbérrel fűszerezve.

19:00 – Vacsora

Zöldségpogácsa csicseriborsóból, salátával (együnk belőle 2,5 pogácsát), 1 pohár vörösbor – Vacsorára sokszor készítek hüvelyesekből salátát, egytálételt, így kevesebb kenyeret kell enni.

22:00 – Utóvacsora Sárgarépás-diós muffin – Utóvacsorára előszeretettel eszem házi készítésű kekszeket, süteményeket.

Ha tetszettek a receptek, kövesd a Tipikus Flammerest facebook-on vagy egyenesen, élőben a blogon ;)

Ha szeretnél értesülni az új posztokról, iratkozz fel hírlevélre vagy kövesd facebook oldalamat!

Reklámok

Napi menü Tipikus Flammerestől – egészségkompatibilis ételek finoman” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Visszajelzés: Tipikus Flammeres visszatér! Inzulinrezisztencia kompatibilis menü tejmentes verzióban | Mozogj Noémivel!

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

w

Kapcsolódás: %s