Szakemberek, akiket ajánlok No1: Gyógymasszőr – Greff Melinda

Amikor Melindánál jártam, kitaláltam, hogy most már tényleg itt az ideje annak, hogyha olyan embernél járok, aki szerintem igazán jó szakember, akkor arról nektek is tudnotok kell. Melindánál először egy téli délutánon jártam, amikor annyira stresszben voltam, hogy a buszon is elbőgtem magam. Előtte már napokig görcsben voltam és gerinctréner létemre igenis fájt a derekam, a hátam. Van, amire nem elég a sima nyújtás. Ha stresszes vagyok, nekem a hátam, derekam áll be. És így érkeztem Melindához, úgy éreztem teljesen sötét az egész világ és minden csak rossz lehet. Aztán Ez kicsivel több, mint egy óra alatt elmúlt. Kaptam egy olyan masszázst, amitől az izmaim görcsössége is elmúlt és a stressztől bekattanásom is elmúlt valahogy. Amikor kiléptem a kapun, határozottan úgy éreztem, a föld felett lebegek és 10 kilóval könnyebb vagyok. A lelkem tutira könnyebb volt pont ennyivel :) Odafelé észre sem vettem, milyen finom friss a levegő, visszafelé viszont már mosolyogva szívtam be a tiszta levegőt.

A masszázs jó. A masszázs sokat segít. A masszázs kiváló jutalom önmaguknak. A masszázs gyógyír a testünknek, lelkünknek. Menjetek masszázsra!

Előtte pedig olvasgassátok Melinda bemutatkozását:

MelindaGreff Melinda vagyok, masszőr.

Szeretném megköszönni a lehetőséget, hogy bemutathatom magam és a munkám. Az első kérdés, amit Noémi feltett nekem, az volt, hogyan kerültem a masszázshoz, mi indított arra, hogy ezzel foglalkozzam.

Hogy egészen őszinte legyek, a masszázsban eleinte pénzkereseti lehetőséget láttam. Ezért kezdtem el tanulni a szakmát. Ám az első gyakorlati órák alkalmával kiderült, hogy istenadta tehetségem van hozzá, ami hamar elkötelezettséggel és alázattal párosult, amikor elkezdtem a szakmámban dolgozni. Egy négycsillagos szállodában kaptam először állást, ahol máig masszőrködöm, a vendégek nagy megelégedettségére.

Szeptembertől kezdtem alakítgatni önálló vállalkozásomat. Otthon masszírozok egy különálló, erre igényesen kialakított masszázsszobában. Igyekszem a masszázsokat, kezeléseket a vendégek igényeire szabni. Végzettségem szerint gyógy- és sportmasszőr vagyok, így a legyengült, sérülés utáni regenerációt igénylő szervezetet ugyanolyan szakértelemből fakadó önbizalommal veszem kezelésbe, mint az egészséges, de stresszes, vagy sportos, ebből adódóan gyakran görcsös, fájdalmas húzódásoktól szenvedő szervezetet.

Igyekeztem kiemelni néhány általános példát a legkülönbözőbb panaszok közül, amelyekkel vendégeim érkeznek hozzám. Hozzá kell tennem, hogy a gyógykezelést igénylő problémák azonban minden esetben orvosi felülbírálásra szorulnak.

melinda gyógymasszázs

Leggyakrabban derék-, hát-, nyak-, vállfájdalmakkal fordulnak hozzám a vendégek, amely legtöbbször a rossz tartásból, munkahelyi körülményekből (pl. ülőmunka, nehéz fizikai munka) adódnak. Sokan panaszkodnak fáradt, oedemás, fájó lábakra, amely általában a rossz cipő, sok gyaloglás, túlsúly következménye.

Fontosnak tartom a vendéggel a kommunikációt a masszázst illetően, a kezelés elején mindig különböző kérdésekkel segítem a saját munkám, hogy megtudjam, mely elsajátított masszázsformát érdemes a leginkább alkalmaznom. Tapasztalataim szerint a vendégek körében a legnagyobb igény a svédmasszázsra, vagy annak más masszázsformába illesztett fogásaira van.

Népszerűek az aromaolajjal végzett wellness-masszázs jellegű stresszoldó masszázsok. Ezeken kívül előszeretettel dolgozom speciális krémekkel,- mint a masszázsra kialakított csokoládékrém-; vagy éppen nemesen egyszerű, mégis annál hasznosabb anyagokkal, -mint a méz-.

Ismereteimet és szakmai tudásomat folyamatosan bővítem szakmai cikkek, könyvek olvasásával. Terveim között szerepel a reflexológiával való megismerkedés és különböző keleti módszerek elsajátítása, mint például a thai masszázs.

Greff Melinda

1126 Budapest

Vöröskő u. 6./a

06704325003

facebook.com/greffmelindamasszor

Hozzászólás